Produkty pro e-commerce aplikace (2)

SwiftERM AI Hyperpersonalizační Software pro e-commerce - AI hyperpersonalizační software pro e-commerce e-mailový marketing

SwiftERM AI Hyperpersonalizační Software pro e-commerce - AI hyperpersonalizační software pro e-commerce e-mailový marketing

Naší vášní je pomáhat e-commerce maloobchodníkům uvědomit si hodnotu každého jejich zákazníka jako jednotlivce. Mechanismus, který nabízíme, je řešení AI hyperpersonalizace, které shromažďuje data prostřednictvím pluginu a zachycuje interakce každého zákazníka, jakmile k nim dojde na vašem e-commerce webu. Zachycená data zahrnují historii nákupů, prohlížené produkty, dobu strávenou na stránce, frekvenci návštěv a další významné dojmy. Na základě těchto informací vypočítává, co je každý registrovaný zákazník nejpravděpodobněji ochoten koupit příště. Poté naplní emailovou šablonu nejrelevantnějšími produkty pro tuto osobu, která je odeslána v okamžiku nejvyšší nákupní tendence. Optimalizace času odeslání je aplikována, takže nemusíte čekat, až se zákazníci vrátí na váš web. Tím získáváte významnou výhodu oproti svým konkurentům. Hlavním přínosem je obrovský nárůst příjmů, který mnozí jinak neocení.
SwiftERM AI Hyperpersonalizační Software pro E-Commerce

SwiftERM AI Hyperpersonalizační Software pro E-Commerce

SwiftERM Software pro hyperpersonalizaci AI pro e-commerce a email marketing - Naší vášní je pomáhat maloobchodníkům v oblasti e-commerce realizovat hodnotu každého z jejich zákazníků jako jednotlivců. Mechanismus, který nabízíme, je softwarové řešení hyperpersonalizace pomocí AI, které shromažďuje data prostřednictvím pluginu a zachycuje interakce každého zákazníka, jakmile k nim dojde na vašem e-commerce webu. Zachycená data zahrnují historii nákupů, prohlížené produkty, čas strávený na stránce, frekvenci návštěv a další významné dojmy. Na základě těchto informací vypočítává, co je každý registrovaný zákazník nejvíce pravděpodobně ochoten koupit příště. Poté vyplní šablonu e-mailu s nejrelevantnějšími produkty pro tuto osobu, která je odeslána v okamžiku, kdy je pravděpodobnost nákupu nejvyšší. Optimalizace doby odeslání je aplikována, takže nemusíte čekat, až se zákazníci vrátí na váš web.